تاریخچه بنر تبلیغاتی بخش دوم
نوشته شده توسط : رضا گراف

فرمت يا پسوند ها :

در فرمت يا پسوند بنر ها نوع هاي مختلفي وجود دارد ، مثلا اينکه شما مي توانيد طراحي خود را در به صورت يک عکس ثابت و با پسوند جي پگ ( jpg ، jpeg ) در بیاورید .

طراحي بنر با فرمت jpg ، jpeg :

طراحي با ايــــن فرمت و خروجي معمولا مناسب براي تبليغـــــــــات فروشگاه ها و نمايش محصولات مناسب مي باشد و هم اکنون ايــــن نوع تبليغات و بنـــــــر در سايت هاي ايـــنترنتي و شبکه هاي اجتماعي به صورت پست ثابت استفاده مي شود .

طراحي بنر فرمت گيف (Gif ) :

اين نوع بنر امروز بيش از پيش در ميان تبليغات سايـــــــت ها ديده مي شود ، با وجود توقف توليد مدتي کوتاه چند ماهه ايــــن فرمت و جايگزين شدن آن ها بابنر های فلش ( Flash Banner ) ، اما بعد از بنــــر هـــــاي پست ثابت که در بالا به آن اشاره شد ، ايــن فرمت ( گيف ) رو مي توان به عنوان يکي از قديمي ترين و محبوب ترين محصول طراحي بنر در بين طراحان بنـــر و مديران وب ســــــايت هــــاي نمايش دهنده دانست . چرا که در اين فرمت ، شما در مدت زمان کوتاه ( حتي در برخي موارد چند ساعته ) مي توانيد صاحب يک بنر تبليغاتی جذاب و موثر شويد . گيف ها ، مي توانند در نهــــــــايت سادگي ، به صورت انيميشن و متحرک به شما ارائه شوند و حتي در برخي موارد موجب پيشرفت و برد يک کمپين تبليغاتـــــــــــي شوند . فرمت گيف که ايـــــــن روز ها بخش عمده اي از تبليغات سايــــــــت ها در انحصار خود گرفته و از محبوبيت بالايي در بين طراحان و مديران وب سايــــــــت ها هم برخوردار است ، در عين سادگي از جذابيت و تاثير گذاري بالايي برخوردار است .

طراحي بنر با فرمت فلش ( Swf ) :

فلش بي شک يکي از بهترين ، جذاب ترين و مدرن ترين نوع بنر و فرمت ها مي باشد ، فلش در گذشته نه چندان دور بيشتر در قالب طراحي ســــــــايت و قالب هــــــاي فلش استفاده و طراحی مي شد و ايــن امر جدا از هزينه هــــاي ميليوني و صرف زمان زياد براي طراحان و صاحبان وب ، داراي جذابيت فوق العاده اي بوده و هست .

اما طي چند سال گذشته فلش پا به عرصه ي تبليغات بنري گذاشت و توانست با گذشت زماني کوتاه رقيب سر سختي براي کهنه کار ايـــــن عرصه شود و بتواند با نمايش درخشان در بين کاربران و صاحبان شرکت ها و کسب و کارها از محبوبيت بالايي بر خوردار شود .

فلش تونست با تلفيقي از هيجان ، کيفيت ، جذابيت و تنوع در عرصه تبليغات خيلي زود جايگزين گيف شود .

اما طولي نکشيد که مديران وب سايت نمايش دهنده تبليغات ، با توجه به مشکلات پيش روي وب ســـــــــايت شان ، قانون جديدي براي جذب و نمايش تبليغ وزن کنند که ايـــن قانون مانعي بزرگ براي توليد و نمايش تبليغات فلش در فضاي مجازي شد .

مديران وب سايـــــت دلايلي متعددي را براي درج نکردن ايــــــنگونه تبليغـــات در سايــــــت خود بيان مي کنند که يکي از ايــــــــن دلايل مخرب بودن و لطمه وارد کردن فلش به ساخت وب ســــايت و البته سئوي آن مي باشد .


نتيجه گيري :

تبليغات ايــــن روزها به شيوه ها و سبک هــــاي متفاوتي در ايــنترنت نمايش داده مي شوند که هر کدام از شرکت هــــاي تبليغ دهنده با توجه به انتخاب جايگاه موجود  جهت نمايش تبليغات خود از بازدهي گوناگوني بهره مي برند ، که طراحي بنر تبلـــــيغاتي بخشي از دنياي بزرگ تبليغات مي باشد .

از اينکه امروز بنر گيف ، بنـــر فلش ، پست ثابت و … روي بورس باشد يا نباشد براي کساني که با استراتژي کامل و هدفمند براي تبليغات خود قدم بر ميدارند زياد تفاوتي نميکند بلکه براي آن ها ميزان تاثير گذاري و کيفيت تبليغات مهم مي باشد .

انتهای پیام .


مقالات طراحی بنر :




:: برچسب‌ها: تاریخچه بنر تبلیغاتی بخش دوم , بنر , طراحی بنر تبلیغاتی , بنر سایت , طراحی گرافیک , مقالات طراحی بنر ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: